20.00

Tja coolingar
Hade väääärsta långa skoldagen idag, började 9.00 och sluta 15.45!
Och tyvärr så missade jag dansen som är det enda roliga på måndagar... Är fortfarande jätteförkyld så kändes inte bra att åka iväg och träna.
Imorgon är det rep med Spamalot igen, eller inte rep.. Vi ska fota oss till programmer som säljs ute i foajén innan föreställningen börjar varje kväll. Ber till gudarna att jag blir nöjd med bilden.
Nu ska jag äta middag med min kära far, så vi hörs lite senare!
Åh vill till USA! Var där när jag var 10 år, och fan vad kuk det var!
Vill träffa mina pysslingar som bor där också!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

HAHAHA KUK !!!!!

2011-09-29 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0